מפיצי ריח חשמליים לעסקים

מפיצי ריח לעסקים

מפיצי ריח לעסקים

בין אם אתה מחפש להגדיל מכירות בעסק, להתעלות על המתחרים ולשדרג את חווית האירוח , לשנות את החוויה במשרדי העבודה ממשעממת ועייפה לאנרגטית ונעימה, לשפר את התפוקה של העובדים או יותר טוב לעשות את הכול במקביל יחד! האסטרטגיה הטובה ביותר ומשותפת לכל ההיבטים הללו בין אם זה מכירות תפוקה בקרב העובדים וכיוצא בזה אומרת דבר אחד לפנות לרגש ולנפש האדם , אחד הדרכים הסלולות ביותר והינה “כביש מהיר ודרך המלך” לרגש היא ללא ספק דרך הריח והניחוח.

מחקרים נוירולוגים ופסיכולוגים רבים הוכיחו כי ריח רע גורם לאגרסיביות ולרגשות שלילים בעוד ניחוחות נעימים מביאים את האדם להתעלות רגשית ושכלית הבאה לידי ביטוי בנתינה ואנרגיות חיוביות תוצר תחושות אלו בוודאי יביא את העסק שלך גם להגדיל מכירות וגם לייצור תפוקה ומרץ רב לעבודה.

השימוש במפיצי ריח אינו חדש בעולם השיווק , המכירות והעסקים , אך כיום באמצעות מפיצי הריח האוטומטיים והפצת הריח על ידי אידוי המשמעות והעצימות מורגשות הרבה יותר ובאות לידי ביטוי עד לידי כך שלקוחות זוכרים עסק על פי הריח והניחוח שנחתם ונכרת בזיכרונם בעת שהותם באותו בית עסק , דבר שמביא את אותו העסק למיתוג ושיווק בצורה יוצאת מן הכלל ומייצרת תדמית מקצועית ויוקרתית בעיני הלקוחות.

באמצעות הטכנולוגיה של אידוי קר השמנים מופצים באופן עכבי אל חלל בית העסק או הבית , לא עוד מכשירי התזה שהריח שלהם מחזיק מספק שניות ומכסה אזור קטן של מטרים ספורים ומצריך החלפת סוללות ומכילי ספריי יקרים , הדיפיוזרים החשמליים של ימינו מסוגלים להפיץ ריח לחללים גדולים במיוחד , הפיוזן 1 מסוגל להפיץ ריח לחללים של 500-1000 מ”ר בעלות נמוכה מאוד ביעלות גובהה ממפיצי ריח אחרים.

האידוי הקר אינה רק הטכנולוגיה הכלכלית והמקצועית ביותר לעומת מתזי ריח , נרות ריחניים או שריפת שמנים על גבי נרות או עששיות היא גם הבריאה ביותר ומסייעת בנטרול בקטריות וחיידקים בחללי החדר במערכות המיזוג והאוויר .  באנגליה ובעוד מספר מקומות בועלם החלו להפיץ שמניים אתריים וארומטיים  של ברושים ורוזמרין.

באמצעות מפיצי הריח לעסקים ומשרדים של ימינו על ידי אידוי קר ומיצוי כלכלי יותר של של השמנים במקום שריפתם או ריסוס והתזה – מפיצי הריח הפכו להיות נגישים לעסקים רבים יותר אם לפני מספר שנים מפיצי הריח היו קיימים רק במלונות 5 וכוכבים גלריות יוקרתיות ומשרדים נחשבים ביותר בגלל המחירים והעליות הגובוהות כיום השירות כדאי ונגיש גם לעסקים קטנים ביותר , כמו מספרות מכון קוסמטיקה קטנים , משרדים וגם לבתים ודירות שרוצים חיות ולחוות בחלל המגורים אווירה ארומטית אנרגיות טובות ושינה טובה.

דר. אלאן ר.הירש ניורלוג ופסיכאטר בעלים ומייסד של מכון מחקר טיפול באנשים שאיבדו את יכולתם להריח בשיקאגו ערך מחקר על הריח והטעם והשפעותיהם על בני אדם אומר “ריחות משמעותיים בהשפעתם על כולנו, בין אם אנו מכירים בכך ובין אם לא. חוש הריח משמעותי במיוחד במערכות היחסים של האנשים עם אחרים – הדרכים בהן הם משפיעים זה על זה. אנחנו כמו שאנחנו מריחים. אם מישהו מריח טוב, אנשים נוטים לחשוב שהאדם טוב. ריחות משפיעים עלינו בצורה לא מודעת ויוצרים רשמים. אם מישהו מריח רע, לא משנה מה הוא או היא אומרים, סביר להניח שאנשים אחרים יגיבו לטובה. זה נכון גם לבתים של אנשים, משרדים וסביבות אחרות. אם מקום מריח רע, מבקרים לא רוצים להישאר. אבל אם יש לו ריח נעים, סביר יותר שהמבקרים ישארו שם יותר”

במכירות ושירותים שנרכשים בשיטת ה- “‘walk in” אנו ברוב המכריע של העסקים רואים שיפור של 15 -30 אחוז כבר מהחודש הראשון. תפוקת וייעול מקום העבודה ניכר בדך כלל לאחר שניים או שלושה חודשי פעילות של מפיצי הריח והניחוחות במשרדים וחללי העבודה .

לקבלת הצעת מחיר למפיץ ריח חשמלי מלא פרטיך מטה

מפיץ ריח לעסקים

כתיבת תגובה

התקשר עכשיו