בישום לעסקים

בישום לעסקים

בישום לעסקים

בישום לעסקים – דיפיוזר ניחוחות חכמים 

בישום לעסקים

בישום לעסקים הפך לאחד הטרנדים החזקים והחשובים במיתוג , עסקים רבים כמו אולמות אירועים, מסעדות מכוני כושר מלונות ועוד רבים מבינים את החשיבות של בישום העסק על מנת להעניק פן נוסף ומשמעותי בחוויות  הרכישה או השירות בבית העסק.

כולם מבינים ומסכימים שחווית ריח לא נעימה יכולה לקלקל גם את המקום , הבילוי ומצב הרוח המושלם ביותר . כך תארו לעצמכם את יושבים בבית קפה או מסעדה הכול מועלה , האוכל השירות, המוסיקה אפילו העיצוב והסגנון לטעמכם , אתם בדיוק בדרך לבירה או קפה נוסף ולפתע עולה באפכם ריח רע של ביוב , הבירה או הקפה נשכחו במהרה וכבר הזמנתם חשבון ועוד לפני המלצרית מביאה את החשבון את כבר מפשפשים לכסף מזומן כדי לברוח מהמקום כמה שיותר מהר.

החיים דינאמיים למרות ששנייה לפני הייתם רק בדרך למשקה נוסף ולא חשבתם עדיין על חשבון אך הבלתי צפוי –  ריח רע כמה מהר מחק לכם החיוך ? בדיוק חצי שנייה או פחות מרגע שהמוח שלכם מקבל איתות על הריח לפתע השתבש מצב הרוח שהיה רק לפני שנייה וכאילו לא היה.

אל תפסיקו לקרוא נכון הכותרת היא בישום לעסקים  ולא ריח רע בעסקים, זו רק לחדד את הנקודה והחשיבות הרבה של הריח , אם ככה עושה לנו ריח רע , בתוך שנייה מערבל לנו את כול  השמחה והאנרגיות החיובית התמוססו ברגע אחד שעלה הניחוח הרע באפינו מה עושה לנו ריח טוב ? בדיוק ההפך יש לומר , ברגע שהניחוח נעים לנו המוח יפעיל לנו את כל המניפולציות האפשריות להאריך ולהישאר במקום שהיותנו.

בעל עסק ונותן שירות את מרוויח פרמטרים רבים מתהליכים שנגרמים על ידי ריח טוב ובישום לעסק, מה למשל ? להלן מספר נקודות למה גם לך כדי לרכוש/ לקבל שירות בישום לעסק:

  • שהעסק שלך מריח טוב הלקוח ישהה יותר זמן בעסק שלך על ידי כך הוא עשוי לצרוך יותר שירותים או טובין מבית עסק. מפיצי ריח ובישום יעזרו לך למצות את הפוטנציאל רכישה וצריכה אצל כל לקוח נתון שיכנס אליך לעסק.
  • בענפים מסוימים השירותים או המוצרים הינם זהים או אפילו זהים לחלוטין, לעתים אף המחירים זהים , אם כך איך תתעלה על המתחרים שלך ? בישום לעסק על ידי מפיצי ריח חשמלי מקצועי בהחלט יכול לקחת אותך צעד קדימה על פני המתחרים.
  • זה נכון לא תמיד לקוח נכנס לבצע רכישה , זה תהליך – התעניינות , סקר שווקים ואז רכישה , איך תדאג שהלקוח יזכור דווקא אותך הרי רק באותו יום הוא חלף על פני מאות חנויות ונכנס לכמה עשרות מהם? כרטיס ביקור כנראה יהיה בפח ברגע שיגיע לביתו או ישלח את המכנסים לכביסה . אין ספור מחקרים מוכחים כי חוש נוטה לעלות בנו זיכרונות חזקים יותר מכל חוש אחר. בישום העסק שלך יביא ויטען את הזיכרון של לקוחותיך עם מסרים חיובים כלפי העסק שלך אף אם הם טרם רכשו או צרכו ממך שירותים.
  • בישום עסקים בצורה מקצועית על ידי דיפזיור חשמלי וניחוח מעודן ימתג אותך גבוהה בין אם החנות שלך היא ברחוב עירוני הומה , בקניון או במיקום סולידי יותר , כשלקוח יגיע אליך הוא ירגיש רצוי וחשוב , ובצדק בעל עסק שדואג לא רק למכור מוצרים או לספק שירותים אלא דואג לחוויות אירוח כוללת שמעניקה קונספט , סטיילניג וגם ניחוח ובישום נעים.

 

בישום לעסקים

כתיבת תגובה

התקשר עכשיו