מפיץ ריח לעסקים | מפיץ ריח חשמלי לעסק

מפיץ ריח לעסקים

מפיץ ריח חשמלי לעסקים


ריח נעים ומענג בעסק הוא בהחלט קריטי. לחוש הריח יש את היכולת להשפיע על מצבי הרוח, מכיוון שזהו חוש אינטואיטיבי מאוד שיכול להשפיע על הרגשות. ריחות שאינם רצויים, יכולים לגרום לנו כלקוחות תחושות קיצוניות עד מאוד של תיעוב, בחילה וגועל  עסק שלא מריח טוב הוא “לא מריח טוב” תרתי משמע  גם ברמה הפסיכולוגית ובוודאי לא יגרום לנו לרצות לקנות או לצורך שירותים מאותו בית עסק.

מפיצי ריח חשמליים לאלו עסקים זה טוב?

ריחות נעימים עשויים לספק לנו תחושות של רוגע, שמחה, מחשבה חיובית ואף להעלות זיכרונות אוהבים מהעבר. לא משנה על ידי איזה פתרון נחליט לבשם את העסק או המשרד כרגע כולנו נסכים שריח טוב בעסק זה  must! –    או לפחות למי שהעסק שלנו חשוב לו ומעוניין לקדם אותו ולהעניק ללקוחותיו השראה חויבת על ידי חוש הריחו בכך להגדיל מכירות ולתת עוד פן חושב למיתוג העסק שלו.

האם באמת מפיץ ריח חשמלי וריח טוב בעסק יגדיל  לי את המכירות?

בימנו  זירת השיווק התרחבה והמדיה גדלה אפילו עסקים קטנים דואגים לקדם את העסק שלהם בדרכים שונות : אתר אינטרנט , רשתות חברתיות, מסרונים שיווקיים  מועדוני לקוחות ועוד שיטות רבות ומגוונות החיוניות לזירת העסקים התחרותית  של ימינו – הכניסו לעסק שלכם מפיץ ריח עוצמתי ותנו לריח לחוש הריח של הלקוחות והצרכנים הפוקדים אתכם לעבוד בשבילכם ותראו איך הלקוחות נמשכים אחרי הניחוח הנעים שלכם שבמודע או שלא במודע כולנו אוהבים לשהות במקום שמריח טוב.

מפיץ ריח חשמלי בעסק   בפרט  בכניסה לבית העסק , במקום ההמתנה של הלקוחות , בחדר ישיבות והקבלה מביאים תוצאות זה מוכח, מה גם שזו היא הוצאה כלכלית נמוכה מאוד , וכשהריח מופץ נכון מבחינת הפיזור וכשהמיקום נבחר בקפידה  הניחוח ניכר בעסק או במשרד – רווחיות העסק ואחוזי ההמרה ללקוח לקנייה עולים בצורה משמעותית .

 מפיצי ריח ריחות ארומטיים  ומה זה עושה לתפוקת העובדים במשרד ומקום העבודה?

כפי שהסברנו, ריחות לא נעימים יכולים לגרום לנו באמת לרגשות שלילים, לכולנו יצא לעבור ליד ריח פחים או ביוב שהעלה ניחוחות לא נעימים בלשון המעטה האם מישהו התמהמה ליד אותו מקום ?  אני סמוך ובטוח שאף אחד לא ואם את קורא/ קוראת את המאמר הזה את/אתה וודאי מאלו שברחו במהירות מאותה צחנה נכון ?

אם כך , אז יהיה לנו קל יותר להבין מה מדוע כדאי לנו להכניס מפיצי ריח משרדים ולמקום העבודה ולהתחיל להפיץ ניחוחות נעימים במשרדים , אם כולנו סולדים ואפילו בורחים מריחות רעים, אז חייבת להיות משמעות גם להיפוכו של דבר , ריח טוב ממגנט אותנו כצרכנים במבלי לשים לב.

עבודה במשרד שעות ממושכות מול מחשב , שיחות טלפון ללא הרף וכל המתח להספיק ולרצות את המנהלים ולמקסם את התפוקה אינו קל וגורם גם ככה למתח רב , הכניסו מפיצי ריח למשרד ותראו איך תפוקת העובדים משתפרת , כולם רגועים , עובדים בהרמוניה  יחד והעבודה במשרד נעימה הרבה יותר.

בכל עסק או משרד שכר העבודה הוא אחד ההוצאות הכבדות והמשמעותיות ביותר ובהתאם לכך כל מנהל או בעל עסק מנסה בכל אמצעי לשפר ולייעל את תפקוד העובדים ולחסוך בשעות עבודה.

עם זאת חיוני מאוד להבין כי עובד אשר שהותו במקום העבודה נעימה לו לא רק מתפקד יותר טוב בעשרות אחוזים מעובד ממורמר ורוטן שרק מחכה לתום יום העבודה להחתים כרטיס או אצבע ולסמן וי הוא גם משליך על כול האוירה בעסק או במשרד.

אם גם אתה בעל עסק , מנהל רכש או מנכ”ל  אתה בוודאי מבין או שמעת על חשיבות שיפור סביבת העבודה ושיפור התפוקה ביחס לכך , סביבות עבודה מתקדמות ביותר כמו משרדי גוגל או איר בנב לקחו את הדברים אף רחוק ביותר ובנו משרדיהם  מגלשות מתקני ספורט , מיני גולף ומה לא – סמנו כמה תמונות מטה להמחשת העניין. כמובן שרוב מקומות העבודה אינם יכולים להרשות לעצמם להביא את סביבת העבודה להראות כמו משרדי גוגל או אירבנב , אלו דוגמאות קיצניות לסביבת עבודה מאין כמוה.

ובכל זאת בוא נתבונן מה מנסות לייצר ענקיות הטכנולוגיה עם משרדים שרובנו היינו מוכנים לבלות בהם את החופשה הקרובה. גם גוגל וגם איר בנב חברות מצליחות ביותר וממשיכות לשגשג עוד ועוד עם חלוף השנים , כלומר אין דעיכה , תמיד רעיונות חדשים , תמיד צעד קדימה לפני השוק וחשיבה שונה מפתיעה ובסוף גם מנצחת – כאן עובדי גוגל ואיר בנב נכנסים לתמונה תראו את התמונות הסתכלת ? יופי בטח הסתכלת על המתקנים היופי הרב הריהוט והטוב טעם ואמרת לא עצמך זה נראה כמו לונה פארק או מלון יוקרה ! עכשיו אנחנו רוצים שתסתכל/י שוב ולא על התוכן הדומם למרות יופיו והדרו – תתאפק / תתאפקי רגע אלא על האנשים בתמונה , תעשה זום אין (CTRL+     במקלדת) ותראה אתה הבעות פניהם של העובדים כולם נראים מרוצים כמו בסופ”ש או חופשה נכון ? אבל הם לא הם בעבודה.

משרד ומקום עבודה  שמריח טוב משדר לעובדים ניקיון ואסתטיקה וכך הם מרגשים שמקום העבודה מכבד ומוקיר אותם מה גם שכבר הסכמנו שריח רע זה בלתי נסבל  וריח וניחוח טוב כולנו אוהבים, התקנת דיפיוזר אוטומטי בעסק שיפיץ ריח בשעות העבודה הוא אלמנט חשוב וכלכלי להביא את העסק וסביבת העבודה בעסק למצב אופטימלי בהוצאה מינימלית

תוצאות מחקר על לקוחות פוטנציאלים וכוונת רכישה או צריכת שירותים

הבהרנו כבר את חשיבות המשרד או העסק כי הוא כרטיס ביקור הטוב ביותר , אתה יכול להשקיע ולהביא את הלקוחות אליך מקמפיין בגוגל, בדף הפייסבוק שלך באינסטגרם או בכל פלטפורמה שתבחר בסופו של דבר הרכישה לרוב תתבצע על פי הרושם והרגשות של הצרכן בבית העסק ושם לריח יש השפעה חזקה ומכריעה על כוונת הצרכן או הלקוח והסיכוי לרכישה או צריכת שירותים ממך. לפני כל אירוע חשוב כולנו או רובנו לפחות נוטים להתבשם , בכל יום עבודה שאתה מגיע לפתוח את העסק הוא יום חשוב עבור העסק שלך בשם אותו תן לו ניחוח ותראה תוצאות – זה בדוק.

מספר מחקרים בנושא וסימוכין בנושא:

מחקרים מוכחים את חשיבות הניחוח

אז השתכנעת – את/ה רוצה מפיץ ריח חשמלי לעסק , למה לבחור בדיפיוזר ?

ראשית אנו שמחים שהבנת את חשיבות הריח והחלטת לבשם את העסק שלך . נכון יש עוד מספר פתרונות וחברות בשוק שמספקות פתרונות דומים . כדי להחליט יש מספר פרמטרים לקחת בחשבון מנינו לך בקיצור את הטיפים החשובים מטה:

טיפ מספר 1 : רכשו אך ורק מפיץ ריח מקצועי 

אמנם כיום ניתן לרכוש מפיצי ריח ודיפיוזרים גם בחנויות שונות ובתי מרקחת אך לאחר בדיקה שאנחנו ערכנו לרב המוצרים אין הספק שיכול לתת מענה חללים משמעותיים הפעלנו את מפיצי ריח האלו בחדרים של 10-15 מ”ר והמכשיר התקשה לעלות ריחו באפינו ,רק שעמדו במרחק של מטר או שניים מהמכשיר הורגש הניחוח . נקודה נוספת ובעיתית עם מכשירים אלו שרובם ככולם עשו שימוש בניסוי כמות שמן ריחני של דיפיוזר חשמלי מקצועי המספיקה לחלל של 150-200 מ”ר ! כלומר עשרות אחוזים הפרש ביעילות המכשיר לעומת דיפיוזר מקצועי.

טיפ מספר 2:  דיפיוזר על סוללות זה טוב או לא? 

חלק ממפיצי ריח אחרים שבדקנו ואפילו של חברות המתיימרות לשווק פתרון מקצועי ויעיל לעסק אך בפרט המפיצי ריח המשווקים על ידי חנויות באינטרנט לרבות אלי אקספרס הופעלו על ידי סוללות פתרון כזה אינו בעל ספיקה לתת מענה לריח טוב אפילו לחדר שינה ובטח שלא לעסקים ומשרדים שדלתותיהם נפתחות בתדירות גובהה או מעת לעת , מה גם שהסוללות עצמם גורמות לתחזוקה מרובה ובאף דיפזיור שבדקנו לא היה התראה על סוללה עם מתח נמוך על מנת שההחלפה תבוצע בזמן טרם הפסקת המפיץ ריח- בעייתי.

טיפ מספר 3 : האם כדאי לרכוש את המכשיר והשמנים או ללכת על מתווה של שירות ?

האם כדאי לרכוש את הדיפזיור ושמנים או לעבוד במתווה של חברה המספקת את השירות? הכל כמובן תלוי במחיר השמן והמכשור מול מחיר השירות . בדיפזיור אנו מספר את שני האפשרויות ללקוחתנו במחירים מעולים ומכישור ושמנים ברמה הטובה ביותר בשוק. עם זאת אנו ממליצים לקחת מתווה של שירות , כך יש לכם שקט נפשי מבחינת עלויות , תקינות המכשירים במסגרת השירות מקבלים אחריות מלאה על המכשיר , וכל התקלות מטפולת על ידינו ללא עלות, כך תוכלו להחליט להשקיע בשירות לפי התקציב שבחרת ללא הפתעות.

יש הבדלים באיכות השמנים הארומטיים חוץ מהריח או במפיצי הריח עצמם?

קצת קשה להשוות את השירות של החברות המתחרות בתחום מפיצי הריח החשמליים שכן יש הבדלים באיכות השמנים , חלק מהספקים איכות השמן שלהם ירודה ואינה מספקת ארומה ניכרת לאחר אידוי המכשיר , או שפשוט מינון השמן אותו וויסת הספק / או נותן השירות של המכשיר נמוכה יחסית והתוצאה אינה ניכרת בכל חלל הבית או העסק, וזה חבל אם כבר הגעתם להחלטה להכניס מפיץ ריח לעסק , החלטה מצוינת, וודאו שאתם מקבלים מוצר איכותי ומגיעים לתוצאה משמעותית וניחוח נעים בכל שעות פתיחת העסק או שהייתכם בבית .

במידה ותרצה לשאול ולקבל ומידע נוסף על השירות, מפיצי הריח לעסקים או לבית צור עימנו קשר בטל- 0775625149

מפיצי ריח לעסקים

כתיבת תגובה

התקשר עכשיו